čtvrtek 23. července 2020

Van-OUTSIDE OF A LIQUOR STORE WITH SHELLEY BUCKNER, IN LOS ANGELES-2.7.2020



Ahojky, tak jak jste na tom moje affs ? zatím se mi ozvali jen 3, tak doufám, že jste to neukončily ? To by byla velká škoda. Každopádně dneska přidávám další candids fotky. Je jich tolik že jsem skoro měsíc ve zkluzu :D Ale aspon e co přidávat. Dnešní fotky jsou z 2 července, kdy byla Van viděna se svou kamarádkou, jak jdou z nákupů :) Měla na sobě perfektní sukni modrou a k tomu bílý top. Tento outfit je naprosto boží :)



image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host

4 komentáře:

  1. Ahojky,

    možná už jsi to stihl/a zaregistrovat u mně na blogu, ale pro jistotu ještě píši tento komentář.
    Po delší rozvaze jsem se rozhodla zůstat u blogování a proto se teď blog ubydluje na nové adrese:
    evannadreams.blogspot.com

    Pokud máš stále zájem, těším se na tebe na novém blogu.♥

    OdpovědětVymazat
  2. Spřátelit můžeme tím, že dáš odběr u mě v menu jako pravidelný čtenář :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, ráda zůstanu spřátelená :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj. Prepáč, že píšem až tak neskoro ale mne blog už dlho nenačítavalo, takže som sa neskoro dozvedela, že si zmenila adresu. Samozrejme, rada by som s tebou zostala affs.

    Erika (ashleytisdale.sk)

    OdpovědětVymazat