neděle 26. července 2020

Van-HEADING TO ALL TIME RESTAURANT, IN LOS FELIZ-3.7.2020



Ahojky, moc všem děkuju že zůstáváte u blogování a že se sami ozýváte, protože mě se už nechce zobrazit žádný blog z blogu.cz :).
Dneska přidávám další candids fotky. Jsou to fotky z 3 července, kdy byla Van viděna, jak jde z restaurace. Měla na sobě krásné růžové šaty a pantofle :) Byla opět moc krásná, aale upřímně se těším až je zase uvidíme bez ústenek :)


image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host

5 komentářů:

  1. Jasně, rád zůstanu aff http://drewbarrymoreonline.4fan.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Měla hezký letní outfit. Mě moc šaty nenadchly ale když je parné počasí koukám hlavně na tom, všem budu co nejméně upocená a v čem se budu cítit dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty šaty jsou moc pěkné. Já se obávám, že brzy roušky taky budeme muset povinně vytýhnout :-/

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj! Jsem moc ráda, že jsi se rozhodla nadále blogovat a neseknout s tím. Jsem tu proto, abych ti sdělila (podle mého názoru skvělou) zprávu a to tu, že jsem se také rozhodla pokračovat dál jinde. A proto mě najdeš na adrese JulesHough.com. Budu ráda, když zůstaneme affs, ale raději se ptám, zda o to máš stále zájem. Prosím dej mi vědět. Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty šaty se mi hrozně líbí, vypadala skvěle :)

    OdpovědětVymazat