neděle 19. července 2020

Van-OUT AND ABOUT WITH GEORGIA MAGREE, IN LOS ANGELES-26.6.2020



Ahojky, tak dneska už je načase, abych přidala první článek. Budu normálně pokračovat v tom, kde jsem skončila na mém předchozím blogu. Takže dneska přidávám fotky z 26 června, kdy byla Van viděna, jak jde z obchodu. Měla na sobě černé tričko, tenisky, bílou kšiltovku a ústenku :) Byla společně se svým pejskem a moc jí to slušelo :)


image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host


2 komentáře:

  1. Vaness vypadala skvěle, líbí se mi to její triko :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sem ráda, že ses přesunula na blogspot. Jinak máš nastavené komentáře tak, že můžou komentovat jen lidi s google účtem. Což to já mám, o tom žádná, ale někteří by mít nemuseli, dá se to v nastaveních změnit. Už na to taky pomalu přicházím :D

    Jinak Van to moc slušelo, hrozně se mi líbí ten outfit, co měla. Ta mikina je skvělá!

    OdpovědětVymazat